Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Copak pavouci, mé šéfové vadí ještě víc mouchy - na jídle i jinde... Honzo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J43a10n 25A18n94d56r96l31e

10. 8. 2017 22:44

no tak mouchy na jidle mi vadi skoro stejne jako mit sefovou, o tom zadna... teda v praci myslim, v rodine mi vadi jen ty mouchy a sefovou miluju! V:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, včera jsem měla pavouka v napuštěném dřezu...

1 0
možnosti
Foto

J97a72n 67A61n41d74r60l30e

9. 8. 2017 20:50

tak voni uz se naucili plavat?! 8-o no sbohom....Rv

0 0
možnosti
Foto

Zrovna včera jsem málem dostala infarkt, když na zdi nad mou postelí výhružně číhala jakási obří kobylka (pavouk hadr!). Po náročné operaci se skleničkou, kusem tvrdého papíru a s mým totálním sebezapřením, kobylka skončila na zahradě. Protentokrát... Jestli ještě jednou překročí práh domu, "vykynožím toho ohavce" (úžasný výraz!;-)) natotata!;-O

R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tyhle bestie tu máme taky, strašný tvor;-(

1 0
možnosti
Foto

Taky se s nimi nekamarádíme a rozhodně neschraňujeme, raději takové štěstí oželím;-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Infarkt není štěstí!

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo, tak v tomhle mame vyhodu, mame na to lidi. Vlastne kocky, pred nimi si zadny hmyzak neni jisty zivotem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi přešupačím na kočky. Moje fenky si s pavouky a spol. vždy pouze hrály;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,68
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik