Diskuse

Ban

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Já byl taky blokován za vulgarity, spočívající v příjmení některých diskutérů a cenzorů idnesu. Jméno jednoho z nich na "ban" dokonce začíná a rád maže jakoukoli zmínku o jisté nejmenované neziskovce, prý taky vulgarita.

Dnes ale používají spíš "trolling" - to slovo vůbec nic neznamená, proto je tak univerzální. Mě ho včera napasovali na srovnání komunismu s nacismem a ani mi neodpověděli, urážka které z obou ideologií je uráží víc.

2 1
možnosti
MB

Teď se k něčemu přiznám Nedávno se v jedné diskuzi objevil velmi vulgární a urážlivý vtip. Fakt je, že místo sprostých slov tam byly částečně hv*zd*čk*, to bych neřešila, horší byl obsah. Označila jsem ho jako nevhodný, zmizel. Asi za hodinu jsem se šla znovu kouknout do diskuze, protože jinak byla zajímavá a helemese, vtip byl zpátky...

A vy dostanete ban za slovo, které slyšíme denně a spoustě lidí projde i v diskuzi, když vymění písmena

1 0
možnosti
JM

J78a87n 72M93a92r87e11k

8. 6. 2023 1:22

S těmi bany je to potíž. Ono totiž záleží na tom, kdo to nepřípustné slovo vyřkne, či napíše. Blogy pana Trčálka se mnohdy hemží všelijakými slovy, za které bych já dostal doživotní ban. Musí se to brát s humorem. Jé za todle bude ban jako Brno....

10 2
možnosti
RK

Než posbíráme bany a vy zmizíte v hyde parku, myslíte, že se nějaký cenzor aspoň zamyslí?

3 1
možnosti
RK

Napsal jsem p. Bicerovi, který zde opakovaně napsal, že byl členem KSČ stejně jako jeho otec:

Ale jdi. Loňský rok ekonomika frčela, jo? Vůbec se nedivím, že vy koministi, na co jste hrábli, to jste pokazili.

12. dubna 2023 10:13 -

Důvod smazání: Neslušné,

9 1
možnosti
Foto

Evidentně jste milován :-)

5 0
možnosti
RK

Napsal jsem:

Reaguji jen na úvodní věty. Zeman byl příšerný prezident, který na Hradě akorát pásl mafii. Choval se vyloženě proti zájmům státu a ve prospěch diktátorských režimů (mmch, už se našel jeho čínský poradce?). Historie ho bude znát jen jako černou skvrnu. Co po něm zůstalo? Pachuť a rozdělená společnost. Jeho shut up to plně vystihuje. Jednou se po něm pojmenuje stupnice arogance.

5. února 2023 12:14 -

Důvod smazání: Neslušné, vulgární

Marně dodnes hledám vulgaritu

8 2
možnosti
Foto

Odhaduji ten anglický idiom.

3 0
možnosti
Foto

Mluvil bys tak se šéfem? Klidně můžeš, ale sem s tím nechoď.😂

4 0
možnosti
RK

Na odborařské demonstraci řečnil Babiš. Napsal jsem: Babiš je jako sup, přiživí se na všem.

Ban - neslušné, vulgární

8 2
možnosti
Foto

No jo, když Vy jste recidivista, pane Kněžínku, s těmi se nikdo nemaže :-))))

6 0
možnosti
RK

Bicera napsal: dotace braly krávy a hektary.

Já napsal: ukažte mi krávu, která brala dotace.

Ban na dva dny

11 1
možnosti
Foto

To znam, ja ho chytnul, kdyz jsem v diskusi nazval Jyrku soudruem. Ze pry se tak nesmi rikat lidem, kteri nikdy nebyli v KSC(M)

7 0
možnosti
Foto

No tedy, to ses na chvíli stal členem uličního výboru, pan Hanning se to slovní spojení teď úžasně naučil používat. Že Ti není hanba, v Tvém věku :-))))))

5 0
možnosti
  • Počet článků 477
  • Celková karma 15,60
  • Průměrná čtenost 805x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik