Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stop diskriminaci!

Celým světem hýbe protidiskriminační vlna, menšiny se bouří, vítězí, i ty ženské si 20 a více let po zážitku ponížení dovolují dovolávat svých práv a co já?

Multikulti bují, ochránci zvířat jsou jen krok od zákonů, aby když my je, tak i oni mohou beztrestně požírat nás a nikomu to ani už nepřijde divné.

Ale teda mně to divné trochu přijde. Budu konkrétní. Šel jsem večer vyvenčit naši Rézinku. A jak tak ona tam po tom parku pobíhala a sem tam močila, sem tam čenichala a užívala si, přišlo to holt i na mě. Inu, příroda. Nejsem už nejmladší, zapomněl jsem si prostě před procházkou odskočit.

Ale to ne, pořád někdo okolo chodil, vůbec nehrozilo, že bych zašel nenápadně za keř. Napětí se stupňovalo, co vám mám povídat. Až nakonec dosáhlo nesnesitelnosti a já prostě šel za nejbližší rostlinu a neohlížel se, kdože je to za mnou. Chyba...

Byl to strážník. Uznalý, počkal, až dokončím dílo a až pak - vlídně - povídá : "Ale to nemúžete, pane, víte, co jste právě udělal?"

No, vím, ale zatvářil jsem se asi tak , že nevím, a tak si odpověděl sám: "Způsobil jste veřejné pohoršení, a na to jsou paragrafy, víte?"

Něco o těch paragrafech tuším, ale před ním jsem dělal hloupého až naivního: "Jen jsem počůral keř, stejně jak to předtím udělala moje fenka, co je na tom pohoršujícího?"

"Ona nepohoršovala, ale vy jo, pane, vy jo..."

"Moje fenka může a já ne?

"Ona může, je to pejsek, ona může i kálet, když to po ní uklidíte, ale vy ne , pane, vy jste člověk! To víte, veřejné prostranství není záchod pro každého."

Už jsem nic nenamítal.

Byl to srandista, nemýlil jsem se. Pokutu jsem nedostal,

Popovídali jsme si trochu o náročnosti služby MP strážníků v Praze, o nesmyslnosti mnohých norem, ba i o vztahu psů a lidí obecně.

A já mu slíbil, že napíši něco na téma rovnoprávnosti lidí a psů. Že bychom jako i my lidé měli mít možnost se vyčůrat na veřejném prostranství, protože rovnoprávnost snad má být a diskriminace být naopak nemá a Magistrát by to měl uznat ( jo a taky těm strážníkům na ulici přidat...)

A slibuji na svoji chlapskou čest, že až jednou ten můj návrh na možnost močení na veřejnosti projde, nebudu dále prosazovat rovnoprávnost lidí a psů v tom smyslu, abychom i my mohli na veřejných místech beztrestně kálet, když to po nás někdo uklidí....

Autor: Jan Andrle | sobota 11.11.2017 21:03 | karma článku: 33,28 | přečteno: 1569x
  • Další články autora

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 495x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 14,78 | Přečteno: 473x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 21,97 | Přečteno: 752x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 535x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Doprčic!

Jo, youtube přináší leckterá pokušení. A pro předpubertálního autistu velmi lákavá. A ne vždy jste sto usledovat, co tam zrovna sjíždí. A pak se divíte.

4.2.2024 v 22:35 | Karma: 15,15 | Přečteno: 295x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 475
  • Celková karma 16,38
  • Průměrná čtenost 808x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik