Smlouva, co jde za mnou

19. 03. 2017 3:39:40
Tak dneska to vyšlo. Domluvili jsme se a podepsali to. Prostě mám to v kapse a jsem si jistej, že jsem nenalítnul.

Protože zatím kdykoliv jsem chtěl NĚCO podniknout a pojil se s někým a něco podepsal a chtěl začít vydělávat, tak vždycky jsem v ruce neměl NIC. Jen ty jejich sliby procent anebo zakázek nebo jen pitomý práce. Ale teď, teď mám fakt něco, co je prostě lidi něco. Auto!

Helejte, já, kerej jsem poslední živý auto měl oltcita v roce 1990, pěkně béžovýho a pak sem ho poslal dál za tehdy dobrejch 25000, tak prostě pro mě auto je hodnota. A ten MŮJ boss mi ho dal.

Jo teda dal... nedal úplně, jen jakoby pronajal. Já mu za každej den zaplatím za tohle auto, který je mi ale úplně naprosto bez výhrady k dispozici, no teda zaplatím mu jen 35000 měsíčně a v tomhletom paušálu mám zjištěno, že jejich dispečink mi bude posílat všechny zakázky, který budou v mým rajonu, kde zrovna jako budu se pohybovat. A podle statistik je prej jedna zakázka zhruba za 240 korun a odjet ji trvá tak necelou hodinu, tak to máme za 8 hodin denně zhruba.... no, vydělám si za ten den skoro 2000, ale to je jen teorie, říkal šéf, protože 8 hodin žádnej taxikář nejezdí, spíš tak 12 nebo 14 aby si vydělal, no a pak už se to teda prej sakra vyplatí.

NO, to má logiku, protože čím víc hodin se jezdí, tím víc se logicky vydělá, že jo a paušál je pořád stejnej. Teda akorát si myslím, že čím víc budu jezdit, tím také víc zaplatím za naftu. Logicky, že jo, a ta jde za mnou.

"TO JDE LOGICKY ZA TEBOU" je sousloví, které jsem slyšel při náboru skoro pořád. Hele, tadyto si vyděláš, ale logicky pojištění jde za tebou, hele vyděláš si osm, devět deka, ale logicky poplatky z toho jdou za tebou, no to je snad jasný. Nediv se, ale když třeba budeš mít nějakej průser s policajtama, no tak to jde za tebou, logicky....neboj, ty prachy si na to vyděláš.

Nejsem úplně srab, nebojím se, ale těch "tohle jde za tebou" jsem prostě teď slyšel nějak dost. Takže trochu ve mně červíček hlodá, to víte.

Ale nic, mám v ruce klíčky od auta, paráda, úplně nová voňavá oktávka, mohl jsem mít i superba, ale ten stojí na paušálu o 3000 měsíčně víc, to je zbytečný luxus pro začátek, aspoň si myslím.

"Zítra si zajeď na tuhle adresu nechat namontovat taxametr, to neplatíš , to jde za náma - no vida, jsou fér - a klobouk si nafasuj zadarmo u našeho garážmistra, ale prosímtě, bacha, používej ho až budeš mít licenci a magistrátní zkoušky, ty jdou za tebou logicky, protože do té doby budeš jezdit jen jako smluvka, jo?"

No jo, to vlastně i kámoš, co mi tohle celý dohodil (viz: http://janandrle.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588774 ), povídal, že si musím zařídit tyhle formální věci, já jsem na to v tom rauši úplně zapomněl, ale pohoda, to se zařídí a jezdit můžu začít hned , i když jen tak omezeně - jako "smluvka".

Tak se těším, že začnu hned zítra večer. Ráno nechám namontovat ten taxametr, pak se na to vyspím a večer jdu do nich, jak říkával můj trenér fotbalu. A nebojte, až bude o čem, dám vědět.

Autor: Jan Andrle | neděle 19.3.2017 3:39 | karma článku: 14.76 | přečteno: 468x

Další články blogera

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 330 | Diskuse

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma článku: 18.57 | Přečteno: 512 | Diskuse

Jan Andrle

Doprčic!

Jo, youtube přináší leckterá pokušení. A pro předpubertálního autistu velmi lákavá. A ne vždy jste sto usledovat, co tam zrovna sjíždí. A pak se divíte.

4.2.2024 v 22:35 | Karma článku: 14.04 | Přečteno: 273 | Diskuse

Jan Andrle

Žárovka

Jsem blb. Nikdy bych si to nepřipustil, ale je to tak. K prozření stačilo pár žárovek. Což je zajímavé zejména s ohledem na titul inženýra elektrotechniky, kterým bych se mohl tady pyšnit.

17.1.2024 v 1:02 | Karma článku: 25.21 | Přečteno: 591 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 16 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.41 | Přečteno: 192 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 330 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 98 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.70 | Přečteno: 560 | Diskuse
Počet článků 472 Celková karma 15.86 Průměrná čtenost 806

jeden takovej... :-)

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...