Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já jsem janandrle, a Vy?

Jak jsem si všiml, mnohé blogery i čtenáře momentálně docela zaměstnává problém (ne)diskuzí pod některými blogy.

foto : 1945Ann

      Naposledy rozvířili hladinu kolegové Kroupa a Peldová. Mimo jiných. Vladimír Kroupa přesměroval svoje diskuze do prostředí, kde je může lépe "hlídat" a AAP se k tomu kriticky vyjádřila. Já tedy nevím, co komu svými blogy pan Kroupa tak strašného provedl, že měl pod nimi tolik nepřátelských příspěvků a nemám potřebu to zpětným čtením jeho článků zjišťovat. Stejně tak je mi záhadou, proč má tolik lidí potřebu osobně útočit na Andreu Annu jenom proto, že nepíše podle jejich gusta. Jít takzvaně po hráči místo po míči byl odjakživa faul, a to je nefér a to se NEDĚLÁ.

     Ale mnohým být nefér asi nevadí a dělají to. Jejich vizitka. Ovšem jiná věc je, zda je to důvod pro rušení diskuzí pod články. Já si myslím, že ne, ale ctím právo to pod svými články udělat. U vlastních blogů diskuzi vždy povoluji, protože za diskuzi považuji už samotné psaní blogů. Tedy za její zahájení a celkem netrpělivě vždy očekávám zda a jak se diskuze rozvine. Prostě mne OPRAVDU zajímá, jak lidé to, co píši přijímají.

     Pokud můj článek čtenář pochválí, těší mě to, pokud nesouhlasí s mým názorem, rád si o tom "popovídám". A na sprosté anonymní osobní výpady prostě nereaguji, to je nakonec to, co jejich autoři snášejí nejhůře, být ignorováni. A když mi někdo napíše slušně, že moje články nestojí za nic, protože jsem tlustej, buď to přejdu taky anebo jej namístě ztrestám svým ostrovtipem, když se urodí.

     Osobně se přikláním k názoru, že otevření či neotevření diskuze pod článkem je autorovým právem a volbou. To nic nemění na tom, že ovšem zakázat diskuzi pod článkem, ve kterém jsem jmenovitě nazval jiného blogera, obecně člověka zlodějem, lhářem a podvodníkem, je obyčejná zbabělost. I na tu má ale autor právo. Zároveň jsem ovšem za takovou změnu pravidel IDnes, aby články bez diskuze byly brány jen za vyjádření stanoviska autora, který o zpětnou vazbu od čtenářů nestojí a tedy je nelze ani hodnotit (karmou).

      Nejvíce se ale přimlouvám za to, abychom byli v diskuzích dobrovolně méně anonymní. Myslím autory blogů. Abychom diskutovali pod takovými nicky, ze kterých bude poznat jméno, pod kterým svoje články píšeme. Notabene když diskutujeme přímo pod vlastním článkem!

     Přispěje to k orientaci v diskuzích, si myslím. Nick nemusí být ani tak úplně přímočaře totožný s rubrikou v občance jak ho mám já, klidně v něm mohou být nějaké ty opičky navíc (viďte Antonie), ale když z něj půjde odvodit jméno blogera, bude to fajn i pro něj samotného. Alespoň já jsem takhle několik skvělých autorů dohledal, podle jejich původních příspěvků v diskuzích, které mne zaujaly, ale z některých prostě jméno bez dalších indicií nevyčtete (viďte Blábolivý Brode).

     Jako vždy i dnes budu rád za Vaše příspěvky a názory, diskuze je otevřena, vítejte :-) .

Autor: Jan Andrle | středa 20.6.2012 22:53 | karma článku: 14,22 | přečteno: 1385x
  • Další články autora

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 12,57 | Přečteno: 339x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,06 | Přečteno: 490x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,15 | Přečteno: 763x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 541x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik