Diskuse

Turnus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, máma s tátou taky dělali v turnuse a proto říkali, že když se chtějí pohádat, musí si vzít dovolenou.

3 0
možnosti
Foto

Škoda Ale lepší turnus, nežli funus

1 0
možnosti
Foto

Taky mu všechno nevěřte:-))

1 0
možnosti
Foto

Mně turnus ve frekvenci dvaasedmy plus 2 vložky do měsíce vyhovoval,ale i tak jsem měl krize, a to mezi druhou a čtvrtou v noci za mrazu na poruše nebo nehodě.

3 0
možnosti
Foto

Já mívám krizi čtvrtý den. To už se hodně těším ba volno.

0 0
možnosti
Foto

Další šílenec, který se zbláznil.

Taky se mi to stalo.

Už je to strašně dávno, ale drží mě to pořád.

Tak mono štěstí!

1 0
možnosti
Foto

MNOHO štěstí, kruciš....

1 0
možnosti
Foto

Určitě máte zajímavější a příjemnější činnosti na stupnici priorit, zejména z důvodu vzácného společného času. Proto je užívejte, na blogy nehleďte.

4 0
možnosti
VF

Je to sice dááávno, ale bylo to náročné. Když mě pracovnice z následující služby nevystřídala, tak jsem měla šestnáctihodinovku v horku a děsném hluku na rizikovém pracovišti. Dva dny ranní, dva dny odpolední, tři dny noční, dva dny volno a pak se to pootočilo. Už vzpomínka je dřina. Užijte si "normál" a vraťte se.

3 0
možnosti
IL

Asi bych to nepřežila. Pracuji od šesti do tří, od sedmi do čtyř nebo od osmi do pěti. Devět hodin kvůli tomu, že máme hodinu na oběd neplacenou. Půl hodinu přestávky je placeno. Směny ne, ne

1 0
možnosti
Foto

Smeny nočné to je strašné a hodně to tu využívajú. Myslím, že je to zle nastavené.

1 0
možnosti
Foto

Posielam veľa pozdravov zo Slovenska.

3 0
možnosti
Foto

Dekujeme, prave jsem Sarku odvezl na ranni :-D

3 0
možnosti
Foto

J61a35n 10A33n35d36r17l92e

6. 2. 2024 22:08

ale ne, Vasku, jsou lepsi veci nez blog, prece :-)

4 0
možnosti
TB

máte pěkně trhlý turnus. Nám ho tehdy nabízeli taky, dělal jsem v nepřetržitém provozu , 40 let. My jsme měli poněkud lepší , proto se tento u nás neujal. vždycky šlo o dvě směny za sebou, a když to šlo přes neděli, tak tam byli vždy 12 a tudíž 3 směny

takže cyklus měl 28 dní i s volny, pro představu Vám to rozepíšu:: 2x ranní, 2x odpolední a 2x noční pak bylo 3 volno (neděle pondělí úterý), pak to šlo : 2x ranní, 2x odpolední a 3x noční (ta první byla neděle, takže 12 noční) a 2 dny volno (středa čtvrtek) pak 3x ranní (ta 3 byla byla neděle takže 12) 2x odpolední a 2x noční. Pak byly 3 dny volna pátek sobota neděle.

do to šel tak zvaný klouzák, který byl proto, že byl jinak 40 hodinový pracovní týden, ale my jsme měli 42 hodin. mohli jsme si ho vybrat po hodinách, nebo den volna

3 0
možnosti
Foto

J11a56n 26A88n77d13r72l96e

6. 2. 2024 22:01

a to si jeste vemte, ze po nas chteji obcas vlozaky... :-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik