Diskuse

Hodinky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mne jsou "chytré" hodinky celkem dobrou náhradou platební karty, která je vždy po (na) ruce. Nemusím řešit, kde mám peněženku nebo mobil. Obojí může být schováno před kapsáři hluboko pod vrstvami oděvu nebo zůstat doma.

Používám je i jako kuchyňskou minutku - opět jsou okamžitě po ruce. Motivují mne mne také, abych udělal za den dost kroků a vydupal dost pater.

A jinak mám jedny mechanické kapesní na řetízku jako doplněk k obleku s vestou.

2 0
možnosti
Foto

J74a62n 13A40n30d43r32l66e

5. 1. 2024 16:59

ale jo , jen uz mi tyhle novinky nejak unikaji, ale nevadi, doziji proste bez nich

1 0
možnosti
Foto

Hodinky sme brali ako dar, tiež som dostala prvé čajky.Vždy ma fascinoval ten strojček, ako jednotlivé kolieska do seba zapadajú.Vidiac to vo veľkom na orloji, či kostolných hodinách. A hodinky, hlavne tie starožitné, sú stále hodnota.Vo Wadoviciach na stene Baziliky obetovania Panny Márie sú slnečné hodiny s nápisom: „Čas uteká – večnosť čaká".

1 0
možnosti
Foto

J73a29n 56A51n39d16r44l63e

5. 1. 2024 17:00

janka, mluvis mi z duse

1 0
možnosti
Foto

Jsem stále ,,nositelem" hodinek. Na své první jsem si sám vydělal v šestnácti. Byly z prvních sérií Primek s datumem. Prodělaly se mnou leccos, i pár oprav. Mám je dodnes, a jsou stále funkční

1 0
možnosti
Foto

J27a80n 62A20n51d67r75l73e

5. 1. 2024 17:01

super, ja jim tohle nikdy nedopral....

1 0
možnosti
Foto

Hodinky jsou super. A mám dojem, že se po čase, kdy je vytlačil mobil začínají vracet. Byť spíš jako módní doplněk, ale co už....

2 0
možnosti
Foto

J67a66n 11A82n84d32r50l31e

5. 1. 2024 17:03

ja to tam nenapsal, ale uz jsem je taky zase zacal nosit, dokonce jsem si za hrisne penize koupil retro digi :-D znacku neprozradim, nebudu jim prece delat reklamu....

1 0
možnosti
Foto

Já přestal nosit hodinky před dávnými lety a popudem bylo dramatické stíhání metra ve stanici (v Praze), ve špičce, kdy byl interval asi 90 vteřin. Po tomto stíhání jsem jen v tubusu Nuselského mostu kouknul na hodinky asi 5x a odložil jsem je. Nějakej přístroj mne přece nebude buzerovat.

Závěr plně potvrzuji.

1 0
možnosti
Foto

ja je nenosil strasne dlouho, ale uz zase jo... :-/ a k tomu je jeste sbiram... jsou krasne...

1 0
možnosti
Foto

Jak je ten čas relativní. Postaru je to pro tebe něco co se nosí na ruce. Postaru pro mě je něco co se nosí v kapsičce u kalhot.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

inu, kazdy to mame jinak, vasku ... dik

0 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik