Diskuse

Ej Áj

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje nedávné setkání s umělou inteligencí: telefon do banky mi „vzala“ virtuální asistentka Aneta. Mám jí vysvětlit, oč mi jde, poradí mi, pomůže, popř. přepne na „živou“ kolegyni. Jsem z generace, která se bez problémů vyjadřuje v souvětích. Aneta mi nerozuměla. Nakonec jsem po několika marných pokusech svůj problém, kdy jsem se víc a víc vyjadřoval jako debil, vysvětlil dvěma hesly: INTERNETOVÉ BANKOVNICTVÍ a ODBLOKOVAT. To možná pochopila, a tak mě konečně přepnula na člověka. Stálo mne to několik minut zbytečně ztraceného času a stejně to skončilo u lidí.

0 0
možnosti
Foto

J21a60n 27A38n70d91r61l79e

20. 12. 2023 20:04

vite, to jeste nebyla zadna AI, ale normalni linky bank....no , normalni, z anglickyho boltonu jste se pred nejakyma 10ti lety dovolal nekam na jejich dispecink nekde v Indii, taky nerozumeli nic a meli jen naucenejch par frazi.... ale pokrok je pokrok a prachy jsou prachy...

0 0
možnosti
Foto

Do boje v Gaze poprvé mohutně promlouvá umělá inteligence

Do tajných systémů umělé inteligence, které Izraelské obranné síly (IDF) využívají, se dostává obrovské množství...

Hlavní obsah

Seznam Zprávy • Sobota 16. prosince

0 0
možnosti
Foto

J25a93n 26A87n18d43r65l87e

16. 12. 2023 22:00

ja nevim, co tim myslite, ale co vim, tak zabijet vrazdit, mucit, znasilnovat, unaset rukojmi zacali teroristi z hamasu, ze, vse ostatni je jen legitimni obrana proti tomuhle nasili, nebo ne?

1 0
možnosti
Foto

Nezabíjame sa rovnako ako pred tisícmi rokmi ale sofistikovanejšie spôsoby sme vymysleli...

2 0
možnosti
Foto

J35a55n 97A94n74d41r58l51e

16. 12. 2023 17:49

takze naprosto stejne, janka, se stejnou nenavisti, se stejnou krutosti... :-(

1 0
možnosti
Foto

Ještě hodně dlouho nebude mít AI to, co umožňuje lidem tvořit. Pocity a intuici.

Jedna z definic inteligence je, že je o schopnost najít řešení i tam, kde není znám modelový příklad.

Zatím ovšem vítězí tam, kde je potřeba zpracovat velké množství dat, aby se ověřila správnost nějakého řešení, medicína, stavebnictví, strojírenství. Ovšem na základě dat, které dostane nebo si je najde na netu.

Doporučuji scifi romány Rouhání, Projekt Kraken a Seznamka smrti

(Preston, Child).

2 0
možnosti
Foto

J11a69n 76A76n18d65r47l88e

16. 12. 2023 17:40

jo, presne tak, city, emoce porad - doufam - nema a tim se od nas lisi....otazka zni, jestli to pro nas neni bohuzel nevyhoda,,,,,ale ja jsem optimista

0 0
možnosti
Foto

Oprávněné obavy. Vždy jsem dokázali každého pokroku použít k válce a ničení. Po té i k tomu pokroku. Pochopí to umělá inteligence dřív, než nás zničí?

Hezký zbytek víkendu

Vašek

3 0
možnosti
Foto

J32a92n 14A56n30d70r71l68e

16. 12. 2023 17:32

Vasku, mas pravdu, ale ... lidstvo si zatim vzdycky dokazalo poradit se vsemi vyzvami, a ze jich bylo, ja bych to nebral tak tragicky, jen my stari tomu mozna tak nerozumime, vis.... voni si uz nejak poradej....a kdyby ne..., my uz se na ty dusledky stejne budeme divat s nadhledu, ne? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik