Diskuse

Houby magický

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Láska ide cez žalúdok.

3 0
možnosti
Foto

J54a37n 23A41n25d87r13l50e

3. 11. 2023 11:09

no jasne!

diky za navstevu, Janka

1 0
možnosti
MB

To je tak někdo rozmazlený... Já jsem jako první jídlo, snídani, dostala chleba se sádlem posypaný vegetou

Moje bývalá kolegyně mi vyprávěla, že se na první Štědrý den tak hádali, že se málem rozvedli. Ona chtěla na vršek stromku klasickou špičku, on hvězdičku. Nakonec vyhrála, ale byla už připravená sbalit si věci. V našem zralém věku už nám podobné hlouposti za hádku nestojí, ale v osmnácti to je zásadní problém. Zvládli to, jsou spolu skoro 50 let.

3 0
možnosti
Foto

J21a86n 47A87n71d65r83l65e

3. 11. 2023 11:09

jasne, ze uz v nasem veku nestoji (za hadku), ale co by jeden nezdramatizoval pro blog, ze

diky

2 0
možnosti

U nás doma je to obráceně. Já houby miluju, moje žena houby milovala. resp. miluje je stále, jen je nemůže. Před několika lety po nich dostala tak šílenej žlučníkovej záchvat, že jsem skoro volal sanitku. Nakonec to naštěstí febichol zvládnul... zkusila pak houby ještě jednou, výsledek obdobný - prostě houby nesmí. Jenom občas teď vaříme ve dvou hrncích (jeden guláš s houbama, druhej bez...) - prostě proto, že je mi jí líto a nechci, aby se při pohledu na mne, jemuž se dělaj boule za ušima, trápila. Do lesa na houby vyrážíme teď už jen jednou, dvakrát do roka, přičemž se nemohu zbavit dojmu, že je těch hub čím dál míň (nebo já blbě vidím čím dál víc).

V každém případě jsem před lety dělal pro náš mykologický kroužek časopis (najdete ho na https://uloz.to/file/sVWnvJcZpEfA/houbarsky-kosik-2020-pdf#!ZGRmMwR2ZmD0MTL0AzD2AQLlAmMyAHSzEKNjoKcRpUM4LJVjZD==). Třeba se vám bude líbit.

3 0
možnosti
Foto

J61a66n 42A86n26d61r97l81e

3. 11. 2023 11:07

diky za navstevu i tip

0 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik