Diskuse

Ach ty hadry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to triedim niekedy aj ja, aby veci sezónne boli poruke. Ja som myslela, že sa to musí, že sa vojaci ženia v uniformách.

2 0
možnosti
Foto

J85a47n 84A43n52d14r25l63e

20. 10. 2023 17:31

no ano, janka, ale ja nemusel, ja bol uz vtedy dostojnik... ale svokor chcel velmi...

1 0
možnosti

To jsem zvědavá, za jak dlouho přejde novomanželka na můj systém Po počátečních debatách "Tu košili je ještě škoda vyhodit." jsem přešla na systém "Nenápadně a potichu ji vyhodím, stejně si toho nevšimne." Můj manžel ani netuší, kolik a jakého oblečení má. Prostě si vezme to, co je navrchu a já jsem mu život zjednodušila tím, že věci na doma má v jiné skříni, než věci na ven A tak máme čas diskutovat o důležitějších věcech, např. "Kde jsou ručníky?" "25 let jsou ve stejné skříni!"

I když stěhování nás o tuhle zábavu připravilo hledáme oba.

5 0
možnosti
Foto

J19a93n 44A28n90d40r98l40e

16. 10. 2023 1:27

dobre to delate, ja bych to taky takhle bral... ze bych o hadrech pokud mozno vůbec nic nevedel... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik