Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Komunisti se modlí?

1 1
možnosti
ZZ

Mám vážné obavy, že problémy Brna, či soužití menšin - dle vašeho titulku, jsou těm lidem v Moskvě naprosto ukradené.

Snažíte se nám vsugerovat něco, co není pravda.

Nebo vy si opravdu myslíte, že prachsprostý vrah, či vařič pervitinu přemýšlí o následcích svých činů v mezinárodním měřítku ?

0 0
možnosti
Foto

J40a13n 17A12n46d10r86l63e

22. 6. 2023 19:32

Kéž byste měl pravdu... a my jsme nemuseli řešit ani ty jejich moskevske vylomeniny....

0 0
možnosti
DV

D63a49v60i55d 98V29l58k

17. 6. 2023 10:35

Hmm. paní Valíková to je fenomén

1 0
možnosti
Foto

Pro pan Červenku:

Jaderná fyzička, a vyjadřovat se neumí.

1 2
možnosti
JK

Ještě jednu věc jsem chtěl napsat, k tomu tématu. Při cestování šalinou nebo vlakem se setkám s ledasčím. Jsou to jednak provokačky tadyhle té RÓMSKÉ mládeže, ale taky třeba zcela vulgární napadání od ožralých Ukrajinců. Základ je být v klidu, doporučuji všem. I když někdy je to těžký - člověk má pocit, že jakoby vzdává vlastní důstojnosti. Hele, za mne - důstojnost je jistě důležitá, ale být pobodanej je horší, nehledě na to, že to člověka taky může stát krk - a nikdy nezapomeňte, naším úkolem je vrátit se v pořádku k rodině - ta naše děcka nás potřebují. Vše ostatní je bez významu. Takže takhle na to nahlížím. - - - - Jinak, trošku jsem se porozhlédl po těch pozabijačkových diskusích, a všude se to hemží argumentama, že lidí znají spoustu slušných RÓMŮ (lidi tak argumentují aby vyvážili své jiné psaní o tomto etniku). Tak já bydlím bezprostředně vedle Bronxu a žádné RÓMY ať už slušné nebo sígry osobně neznám. Jasně furt mám něco ukradenýho, sklep v bytovce vylomenej, věci na zahradě přehrabaný a rozbitý, tuším co to za feťáky udělalo, jestli byli tmaví (byli) tak to je už jen nepodstatná okolnost. Takoví jako bezdomovci to jsou totiž. Na druhou stranu, když v sobotu v neděli ráno o půl sedmý či v sedm jedu s dodávkou po Bratislavské tak všude nastoupení místní mladí čekají na odvoz jedou do práce na stavbu - o víkendu. Takže, za mne, sice je nemusím, ale není pravda, že by to byla nějaká extra svoloč. Připadnou mi - v mezích jejich možností - docela normální a jakžtakž socializovaní. - - - - - Jedinej dobrej chlápek, co jsem kdy od nich potkal, tak je Karel Holomek, ten dědek už dneska. Jinak jsem nepotkal nikoho podobnýho - ne proto, že by nebyli, ale že jsem neměl důvod. A takhle je na tom myslím většina diskutérů - on není extra důvod potkávat se s lidma z jinýho okruhu, než ve kterým se člověk pohybuje. Takže prostě nevěřím řečem, že někdo zná spoustu slušných a pracovitých RÓMŮ. Je to nesmysl - oni si žijou hlavně pro sebe a s okolím se nijak nemísej.

7 0
možnosti
JK

Holomek... to jméno si pamatuji z Muzea romské kultury, byl tam na nástěnce jeho životopis. Jako jeden z mála (nebo jediný?) cikánů vystudoval práva. Ten váš bude možná jeho příbuzný.

2 0
možnosti
JK

Vidím že je to téma co pořád rezonuje. Teda tady v Brně z toho všeho máme poněkud vepřovou radost protože ježdění partiček RÓMŮ šalinou a hlasitý poslech hudby je místní folklór. Cílem je někoho vyprovokovat - když se nechá vyprovokovat důchodce, tak mu nadávají a poplivou ho (nikoliv jen obrazně, skutečně na něj plivají - a plivají i na ostatní, co by se důchodce zastali), samozřejmě když se nechá vyprovokovat někdo mladší, tak hned jde řeč - vystoupíme a "na férovku"? Jasně vystupte si s partou 5 či 10 osvalenců a nafetovanců, co asi bude následovat. Úrazovka, v lepším případě, nebo se zúčastníte (podle dikce zákona) rvačky, takže i kdybyste byli Bruce Lee a dali jim napráskáno, tak v nejlepším případě odejdete od soudu s podmínkou. Ale nikdy jsem neslyšel, že by si někdo stěžoval - takže tyhle věci se na policii a u soudu v Brně neřeší, to je prostě mezi náma a do toho cajti nemají co strkat nos. Jinak např. na bronxových tramvajových linkách (úseky 4, 2, 3, 9 atd.) si těchto provokací nikdo nevšímá, aby byli RÓMOVÉ ve svém folklorním snažení úspěšní, musejí na nebronxové linky - třeba na tu 1, nebo tak něco. Samozřejmě teď teda narazila kosa takříkajíc na kámen. No tak snad se RÓMSKÁ mládež zklidní, no. I když teda, jestli je někdo ve 23 letech ještě mládežník - no nic. Třeba na tu přehradu jeli do práce. Třeba.

17 0
možnosti
MS

S vaším vyzněním článku souhlasím a nejvíc se mi líbí ten vězeňský paradox. Když se podívám na výměnu názorů dole v téhle diskuzi, nebo výměnu názorů pod článkem pana Bárty, kde jsem přidal srovnání s Egyptem a svoji verzi Occamovy břitvy, tak ten vězeňský paradox funguje naprosto univerzálně a nadčasově kdekoli v české diskuzi. Akorát už nejde poznat kdo je kdo. Kdo je vrah loupežný a kdo je vrah pedofilní. Ale to moralizování je stejné.

4 0
možnosti
Foto

Pořád mi tam nejak chybí pocity a dojmy těch brněnských Romů, pane Svobodo. Ale možná jsem jen hloupá a vašim vzletným frázím nerozumím.

1 13
možnosti
Foto

Kvůli smrti Cikána smotat dohromady covid, Sorose, ruské troly a další, tak to chce hodně velkou dávku fantazie.

5 7
možnosti
Foto

J18a17n 19A48n15d53r71l59e

14. 6. 2023 19:35

No, vy mate taky dost...

6 4
možnosti
Foto

No, když vidím tu diskuzi s jadernou fyzičkou, Honzo, nevím vlastně co říct

7 1
možnosti
Foto

J12a40n 86A58n50d18r31l79e

14. 6. 2023 19:36

ja uz taky mlcim, co jsem chtel, uz jsem rekl. Uvidime se v patek?

3 2
možnosti
Foto

Termín pro zneužívání tragédií je hyenizmus.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

J72a49n 32A68n51d94r45l35e

14. 6. 2023 18:06

ano, jste presny, hned jak jsem to dopsal, mi napadlo, ze jsem to tam mel napsat, dekuju

2 1
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik