Diskuse

Ban

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby to bylo za nespisovné (=sprosté) slovo, tak neřeknu. Jenže já jednou použil pro označení písmene ruské abecedy ruské slovo "bukva", a už jsem letěl. Nikdy jsem se nedozvěděl, proč.

Někteří členové administrace asi mají "právo svobodně nalézati."

2 1
možnosti
Foto

J97a82n 82A30n25d77r42l27e

14. 6. 2023 19:57

no jo, budu mit cest je tento patek potkat, a to si piste, ze se jich optam :-) diky za navstevu

0 0
možnosti

Ten paradox, že vulgarismy lze používat v článcích, ale ne v diskusich, je zde zmiňován často. Redakci jde zřejmě o to, aby se diskuse nezvrhly v nekončící snůšku nadávek, což při použití vulgarismu v článku nehrozí. Admini bohužel neocení ani snahu o zjemnění výrazu. Já jsem například dostal ban za to, že jsem použil oblíbený výraz Ivana Hlinky v akceptovatelné formě "Hlavně se nepotento".

5 0
možnosti
Foto

J34a82n 93A39n13d42r73l13e

9. 6. 2023 10:36

jo, jejich pravidla... beru a polepsim se

0 0
možnosti

Tak jak jsem psal níže autore, než první cenzor ráno zapne počítač. A co myslíte, zamyslel se?

0 0
možnosti
Foto

bez komentare... ale je to hezke, byt zase ucasten diskuzi...

1 0
možnosti

O to větším paradoxem je, když autor blogu vymaže třeba i 50 příspěvků, že

Pravda, bez práva udělit ban. Naštěstí, nebýt toho, je z diskuse polovina přispěvatelů vyloučena doživotně.

2 0
možnosti

Jistý učitel by mohl vyprávět.

5 0
možnosti
Foto

Ale no tak Honzo... přečti si ta pravidla pořádně. Stojí v nich, že vulgarismy si v diskusích provozovatel nepřeje. Není to tak složitý....

1 3
možnosti

Tak hlavně aby se těch pravidel drželi i cenzoři

2 1
možnosti

To je běžná metoda jak se zbavit slušných diskutérů.

2 7
možnosti

Bana dostávám vcelku pravidelně. Pravda, ovulační cyklus je pravidelnější. Naposledy jej vyfasoval u tématu Miroslavy Němcové. Zmizel jsem, jako mlíkař. Protože se psaním bavím?Jsem potěšen. Někdo to sleduje, čte i napráská, Serizoně :

Jsem si vědom, píši na server soudruha Bureše. Čile jej kritizuji, podobně dříve M. Zemana. Pak i redakci oceňuji! Nikdy mi nebyly smazány příspěvky z důvodu politického kontextu. Vypadá to na tupý automat a teplou zprávu mých odpůrců. Nezazlívám, naopak. Uspokojen- Umožnil jsem jim strávit hezký den ...

5 0
možnosti

Tak to mě mazaný byly. Nicméně jen z diskuse zmizely, ve smazaných se neobjevily. Nedělejte si iluze, Miroslave.

Plus níže můj příspěvek Babiš a sup

3 0
možnosti
Foto

Hihi, si to tak neber a už to zkrátka sem nepiš, ne? :))

3 0
možnosti
Foto

J78a40n 15A96n61d12r89l51e

9. 6. 2023 10:48

napsal bych ti neco sprosteho, ale budu se drzet pravidel, radsi....

6 0
možnosti

Nejvíc jsem se zasmál, když mi cenzor smázl sousloví To je váš vlhký sen. Paní Janků mi následně vysvětlovala, že toto sousloví nepatří do diskuse, protože se jedná o poluce

4 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, na Blogosféře nebanujeme......můžeš u nás psát, co je Ti libo.

4 1
možnosti

Ano, zde se "jen" maže.....

2 0
možnosti
  • Počet článků 475
  • Celková karma 16,38
  • Průměrná čtenost 808x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik