Diskuse

Dovolená

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Rajzujene teď po Česku co to de... A je to krása. Podzimní planovanej Omán nám ale virus, kurnik sopa, prekazil.

1 0
možnosti
Foto

J65a61n 22A53n28d93r39l70e

12. 8. 2020 19:58

je to sviňa zrádna čínská, o tom žádná ;-O

0 0
možnosti
DV

D48a68v19i10d 96V75l21k

8. 8. 2020 16:38

Hezky napsáno a máš pravdu.

1 0
možnosti
Foto

J89a13n 26A22n96d14r13l30e

8. 8. 2020 21:03

dík Davide, že mám pravdu už mi dlouho nikdo neřekl ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já a Ťapka si myslíme, že je sice fajn, že Češi objevili krásy jižních Čech, ale kolem chaty nám ti kolaři snad fakt nemusí jezdit! Ťapka je už celá uběhaná a uštěkaná, já taky:-P:-P Jinak Ty se urychleně vrať na minidovolenku pro ta kila pavouků, cos tu zanechal!

1 0
možnosti
Foto

Vypustit Ťapku, oni by si to rozmysleli.;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, do padesátky jsem byl opálený jako cikán (nebo ROM?). První a poslední u vody - ne u moře - ale po padesátce najednou útrum, Prchám před sluncem. Vydržím jen ranní nebo to vysoko v horách. Hory, to je můj ráj, a nejraději na sněhu. Na pláži u moře jsem byl s donucení dvakrát i po padesátce, hrůza. Každý jsme zkrátka jiný a roky nás také trochu mění. Tobě R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J69a84n 63A94n83d66r51l67e

8. 8. 2020 21:01

Jo, taky mám radši chladněji než tepleji R^

0 0
možnosti
Foto

Na fotce u blogu je jakýsi vyvržený vorvaň, nebo blbě vidím?;-D

Mě Chorvatsko nenadchlo. Možná to bylo tím, že jsme trávili dny pouze na pláži, kvůli Tomáškovi a neprojeli jsme okolí a národní park.

1 0
možnosti
Foto

Není to náhodou fotka Davida Vlka?

0 0
možnosti

Honzo, promiňte...ale Vy nejste nejspíš normální:-)))))

Dyť Vy jste napsal úplně skvělej, lidskej blog! Souhlasím s celým textem v plném znění:-))

1 0
možnosti
Foto

J15a41n 40A89n11d70r37l26e

8. 8. 2020 20:59

Nejsem, určitě ne. Ale jak se blíží záchvat, tak se tady z toho vypíšu a uleví se mně i ošetřujícímu personálu :-)

1 0
možnosti
Foto

Chorvatskem jsem vždycky jen projížděla a na válečce u moře jsem nikdy nebyla, stačí po něčem akčnějším zajet třeba na den. No letos asi pojedu někam do lesa, tam snad nedojde k tak blízkému kontaktu, aby mě po dovolené dali do karantény.:-)

1 0
možnosti
ND

Jak jsem viděla v TV tak v lesích je pěkný nával :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, já mám Čechy rád a jezdím sem a tam celej rok, často se stavím i na památkách, bez Brdskejch lesů bych žít nechtěl... aaaale moře ;-D;-D, jo dokážu tam strávit skoro celej den dokud se nerozmočím ;-D. Rozpad RU beru jako nespravedlnost, já nechcu bejt suchozemec ;-D;-D

1 0
možnosti
PK

Bojujte za totální federální EU, kdy budeme jeden stát a pak budete mít moře i bez císaře pána:-)

0 0
možnosti
MP

Podle mě jsou to jenom takové mediální dojmy, že v létě jezdí všichni k moři a v zimě lyžovat. Realita je mnohem pestřejší.

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,68
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik