Diskuse

Kuňka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdo nezná Kuňku, jako by nebyl! :-P

No, tak hlavně, že kuňkou nebyla hostitelka:-)

Ale je to pěkně napsané vyznání české krajině.

4 0
možnosti
Foto

J52a39n 58A95n73d18r58l82e

14. 5. 2020 12:40

a to já zase být chci, tedy už ji znám :-)

1 0
možnosti

Kuňka je fajn na výhledy, na samotném hradě toho k vidění moc není, nějaká snaha o rozšíření expozic nic moc, mají tam v jedné vitrýně už 5 let ceduli "Připravujeme pro vás novou expozici" Občerstvení pod hradem slušné, dětské hřiště, trampolínové centrum, zviřata v ohradě...pro výlet s dětmi lze doporučit. Negativum...dopravní situace, při větším zájmu návštěvníků bývá nepřehledno jak pro pěší, tak pro řidiče a cyklisty(těch je tam mraky). Na hrad se dá vyjet vláčkem, ale pěšky to není žádná štrapáce.

1 0
možnosti
Foto

J10a73n 93A66n22d36r56l44e

14. 5. 2020 11:42

vlackem do Pardubic, pak auto pod hrad a nahoru pesky, mne se tahle kombinace osvedcila :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Hezký!! Nikdy jsem na tom kopečku a na tom hradu nebyla, ale mám k nim nostalgický vztah - jmenují se totiž stejně jako vesnice, do které jsem se narodila.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, stejně jako autor návštěvu doporučuji. Já tam jezdil zamlada na otočku na kole.

2 0
možnosti
Foto

To je ta země mlékem a strdím oplývající... R^Snad Vám hostitelka ukázala i jiná panoramata.

0 0
možnosti
Foto

A také: "Znám zem plnou mlíka a buclatých krav... Už koníček pádí a zůstane stát v té zemi mládí, kde já žiju rád, a slunce tam pálí a pořád je máj a ceny jsou stálý a lidi se maj."

1 0
možnosti

No a to jste ještě nebyl u nás na Západě Čech a dole na Jihu, to by jste teprve čučel;-D

0 0
možnosti
Foto

J27a77n 50A16n10d86r13l84e

14. 5. 2020 11:00

no to si děláte UU ;-O

dik za navstevu, priste si clanek klidne i prectete ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,68
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik