Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Španělska bych se nebál, to je takový "mañana":-)

1 0
možnosti
Foto

J38a96n 88A68n11d32r66l13e

11. 2. 2018 22:31

spanelska mozna ne, ale do bruselu to odtamtud moc daleko není, ze ne... :-/

0 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení!;-D Vážně jsem si představila pouličního strážce zákona, jak jde do šichty a říká manželce: tak dneska se zase budu hrabat v...... exkrementech!;-)

V naší pražské čtvrti vídám poměrně často chlápka s jakýmsi speciálním vysavačem na ony znečišťující hromádky. Kupodivu jsem je neviděla jinde. Možná by nebylo marné, kdyby majitelé psů museli ročně odpracovat v místě svého bydliště X hodin (dle velikosti psa) s tímto čistícím zařízením. Jako motivační bonus za dobře odvedenou práci by dostali třeba slevu na krmivo pro své miláčky, v opačném případě výrazné navýšení ročních poplatků - no, je to jen takový nápad.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J70a35n 52A35n94d19r15l28e

11. 2. 2018 22:33

taky dobrej napad, diky za nej :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Teda Honzo, ani nevíš jak jsi nás pobavil! Zrovna je u mně na návštěvě ségra Ivana, která shodou okolností onu páchnoucí repku pro ČT 24 překládala a taky namluvila. Takže ty pindy byly jejím hlasem. ;-D Řehtáme se tu stereo! Už v pátek mi tuhle blbinu líčila. Zdraví tě!

A jedna technická: pokud někdo uklízet lejna po svém psu nechce, nedonutíš ho nijak. Ani pokutama, vartujícíma drábama nebo mravokárnýma řečma. Postarat se musí město. Copak je problém za nějakej obolus najmout někoho, kdo to bude pravidelně uklízet? Já si vždycky připadám jako debil, když své psí h...o beru z množiny cizích. Došla jsem tak daleko že do pytlíku přiberu i cizí nejbližší...:-P

A něco pro zasmání - už tohle píšu podruhé, neboť poprvé jsem použila slovo h....a ono se mi to celé vymazalo, páč to diskuse nepřijala! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já kdysi taky nedokázala sebrat jenom to svoje/ mého psa lejno. I přibrala jsem nejdřív jedno, pak druhé, a najednou jsem se přistihla, jak v předklonu uklízím Riegrák;-D

2 0
možnosti
Foto

Nebylo by jednodušší, kdyby si každé sebral své hovino? Ale to je ještě větší utopie, než onen elektronický výmysl. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to v pravde umeni, jak uplest z h...a bic:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, nepřeji Ti v neděli psí počasí!!R^

1 0
možnosti
Foto

J67a14n 73A25n47d18r33l61e

11. 2. 2018 10:10

dekuji, ani Tobe, Horste :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale postava obecního drába, který analyzuje každé psí lejno, které najde na ulici, by byla docela zajímavým pouličním artefaktem.R^

5 0
možnosti
Foto

;-DR^Jako bys nevěděl, že to drahé a nesmyslné řešení je vždycky to "správné".:-P;-)

2 0
možnosti
Foto

J44a78n 64A37n85d46r60l23e

10. 2. 2018 22:17

vim a bojim :-/ diky za navstevu, Klarko :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý článek!:-)R^ Jenom mi vysvětli jednu věc: než jsem stačila ten član dočíst, třikrát mi zmizel před očima8-o8-o8-o!!To mi skoro připomíná, jak mi nedávno zmizel můj vlastní, předposlední a podobně nezávadný článek z veřejných do soukromých;-D... Naštěstí si jej čtenáři našli i tak, ale stejně, není to švanda? ;-)

1 0
možnosti
Foto

J38a27n 92A30n69d86r31l85e

10. 2. 2018 20:28

dik, aaale, jen se adminum nelibilo H...o v nadpisu a taky potom obrazek psi hromadky, tak to zcenzurovali a chvili trvalo to s nima vyadministrovat, ale nakonec dobry... a co ty, taky nejakej clanek vo h...vne? ? :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik