Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J43a59n 59A63n67d48r14l98e

29. 8. 2017 20:16

Na tom taky neco bude... dik, Pavle

0 0
možnosti
Foto

J67a84n 58A96n98d12r18l84e

29. 8. 2017 20:18

urcite Horste, a sem tam nejen srdce :-P

0 0
možnosti

No jo budete se muset smířit se zásahy do života pokud žijete v EU ale ani v Americe to není med,je to stát od státu kde je různá regulace,někdy i ptákovin. Já osobně bych upřednostnil například větší kontrolu dovážených i evropských potravin a ovoce atd.

0 0
možnosti
Foto

J86a74n 47A12n62d49r33l80e

29. 8. 2017 20:20

ale aspon frfnat muzu, ne? :-)

0 0
možnosti

Podle toho co píšete tady musíme strašně trpět...co je na tom špatného,když jako zodpovědný rodič vybavím děcko kolem se všemi bezpečnostními prvky a vnutím mu bezpečnostní helmu.Pokud toto opatření zachrání dětské životy,je dobré,nebo snad ne...?Je svoboda jednat nezodpovědně a nešetrně?Já 100W žárovky rozhodně oplakávat nebudu a nebudu nadávat ani na někoho,kdo se snaží snížit počet lidí závislých na nikotinu nebo alkoholu...

1 0
možnosti
Foto

Já bych, lidově řečeno, neosvětlené cyklisty "třískal, kudy bych chodil". A že jich na té cyklostezce, kterou při cestě z práce křižuji, je tak 30%.

A to tragické je, že bych to v případě nehody trestněprávně odnesl já. A to tím hůře, čí hůře by cyklista dopadl.

3 0
možnosti
Foto

V něčem se shodneme a v něčem ne.

1. Jsem možná militantní, ale druhé nejčistší řešení je zákaz kouření na veřejnosti vůbec. Povoleno jen v soukromých prostorách.

2. Měl jsem v partě montéra. Je to už dvacet let a on mezitím zemřel. Ale poté, co jsme spolu pracovali já odešel do Polska a on měl dost těžkou nehodu. Volal jsem mu do špitálu - měl těžce pošramocené nohy, protože se nepřipoutal.

A protože mě znal tak říkal: "Jirko, tobě by se to nestalo, ty si se vždycky poutal". Takže je dobře nebo špatně, že je za nepřipoutání se pokuta?

3. Šetřit energií je věc racionální, ale způsob, jak se to v EU dělá je iracionální. To si nikdo neumí udělat analýzu, jaký spotřebič nejvíc "žere"? Nikdy to není motorový (lux), ale tepelný spotřebič.

Tedy, sporák neboli varná deska. Tam jsou možné úspory skutečně v desítkách procent a to z velkých hodnot příkonu (a také doby provozu). Už jsem to zde jednou psal, ale je to jako hrách na stěnu házet. Indukční varná deska snižuje výrazně spotřebu a přitom vůbec nesnižuje uživatelský komfort. Spíš naopak.

A nemuselo by se to vůbec řešit zákazem, ale třeba dotací na jeden vyrobený kus a daňovým zvýhodněním, aby se "vyplatilo" indukci koupit. Mimochodem, my jsme kvůli indukci nedokupovali ani jeden kus nádobí a pouze jsme koupili takovou redukční destičku, abychom nemuseli vyhodit drahou a skvělou pánev.

3 0
možnosti
Foto

J72a27n 78A30n78d84r28l12e

29. 8. 2017 20:27

diky za obsahly názor :-)

0 0
možnosti

jo a podle vsech psychologů se měl ze mě stát alkoholik, protože nechat dítě napít piva je zločin.

Záhada je že alkoholik nejsem, teda ani ne abstinent a le žádné problémy s tím nemám. Asi se nějak proviňuji vůči EU směrnicím. I to mastné jídlo . bude mi 70 a furt žádnej infarkt

5 0
možnosti

KARMA R^ to bejvaly časy když mě posílali pro pivo a já upil a ani na pedel jsem nedostal ;-D dokonce mi k nedělním mastnému obědu, třeba ke kachně nebo k huse dali napít piva abych nedostal běhavku;-D

4 0
možnosti
Foto

Já mám tři vnučky a otec té nejmladší (letos 10) ji bez rozpaků dává napít piva. A přitom to je děvče sportovní, závodně plave. A to je moje silnější námitka než proti pivu, protože jsem chodil s jednou, dole byla naprosto v pořádku, ale měla ze závodního plavání zcela chlapská ramena.

Takže, člověk si nevybere.

1 0
možnosti
  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,54
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik