Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Petice "Vraťte nám púllitry!" Kdo se přidá? Co je na tom za problém? Jen těch 50tis. podpisů:) Karma jako velký pivo!R^

1 0
možnosti
Foto

J64a74n 42A93n89d40r64l39e

23. 4. 2017 3:36

pridavam se! taky chci mit (nejen na Hrade) velky pivo R^:-)

diky

1 0
možnosti
Foto

..tak to mám kliku, dělá mi problém pivo dopít. Konečně se podívám na dno sklenice!;-)

1 0
možnosti
Foto

J87a29n 36A49n23d35r57l89e

23. 4. 2017 3:35

no vida! proste nic není jen cerny nebo bily, a jsme každý jiny, ze jo, Zuzanko, diky za navstevu :-)

0 0
možnosti
SH

R^Zrovna včera jsem po xx letech hodila do nákupního košíku takové ty klasické sušenky - kakaové věnečky. A když jsem je rozbalila - jejda, ty se za těch dvacet let zmenšily. Jinak také mně vyhovuje 1, 5 dcl vína lépe než dvojka. Jen ty ceny zůstávají stejné...

1 0
možnosti
Foto

J69a61n 80A77n98d23r66l24e

23. 4. 2017 3:38

zlaty voci! mne se spis zda, ze kapanek rostou, ale to urcite bude ta zdrava mira inflace....

diky za navstevu :-)R^

0 0
možnosti
MS

Pokud je objem uveden na nápojovém lístku, nevidím v tom problém. Pokud to není ošizeno cenou, je mi tak nějak srdečně jedno, jestli vypiju 6 x 0,5 nebo 7 x 0,45. Stejně tak nechápu stesky po větších bonbonech. Jestli je to 10 deka menších, nebo větších pastilek, je přece úplně jedno, záleží na gramáži celého balení.

1 0
možnosti
JS

I my jednou budeme menší a seschlejší, asi nás na to připravují R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Ale předtím ještě něco přibereme. O 15 let starší kamarád, Mirek P. býval amatérským pilotem.

A musel pravidelně do Ústavu leteckého zdravotnictví na kontrolu. Přibral a tak měl při další kontrole obavy.

A vida, on se zlepšil. Poskočil v tabulce do vyšší kategorie, kde byla předepsaná vyšší přípustná hmotnost (váha).

A oni mu říkali: Vidíte, teď jste na tom s tou hmotností lépe a on se divil.

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, věci se zmenšují, čas se krátí, životní úroveň se mění (nepochybně k lepšímu, řekl by prognostik), ale to moje vedení se zatvrzele prodlužuje, když se nechápavě ptám : Proč?

Fajn článek! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

J55a27n 24A47n95d41r84l39e

22. 4. 2017 11:58

diky za navstevu :-)

o delce sveho vedeni taktne pomlcim...

0 0
možnosti
Foto

Jen jednou jsem, ve svém 50+ let dlouhém pivním životě, zažil "poctivou míru". Bylo to v jedné pražské řecké restauraci, která neměla výčepního. Oni ti Řekové asi pivo moc nečepují.

Plzeň mi do půllitrové sklenice "cmrndal" vrchní, který nás obsluhoval a po mnoha malých, nepatrných krůčcích, dosáhl naprosto přesné míry "na rysku". Posuzováno prostým okem, samozřejmě.

Ovšem, to pivo se nedalo pít. To je mi daleko milejší hladinka, při které mě o pár kaček ošidí. My, pracující důchodci, na to máme, Pivo si chceme užít a proto nechodíme do hospody s odměrkou.

0 0
možnosti

Tak nějak podle Vašich příspěvků soudím, že s odměrkou sice nechodíte, ale tu ČOI byste tam klidně zavolal.

0 0
možnosti
VV

Bejvavalo. Tento nesvar prosadili povolit Britove. Zaplat Panbuh ze jsou uz na odchodu.

1 0
možnosti
Foto

Jaký nešvar, prosím?

0 0
možnosti
Foto

R^Ono to moderni toceni "na hladinku" je mnohde podmerecne a na tom Melnice to aspon priznaji. Ale mas pravdu, neni nad pocrivy plny pullitr. Mimochodem, Honzo, do te hospody jsme kdysi hodne chodili, to uz je nejakych 30 let.:-)

1 0
možnosti
Foto

J36a16n 28A10n43d67r95l64e

22. 4. 2017 12:05

svet je malej, Jene a dějiny bezi okolo tryskem...:-/

1 0
možnosti
Foto

Někde mají i 0,4l a 0,25l. :-P Že zmenšují čokolády jsem postřehla, ok, jak píšeš, nejsou zdravé, ale proč zmenšují jogurty? Leda by chtěli naznačit, že je mají nekvalitní. :- P :-D

2 0
možnosti
Foto

Já jsem již 25 let nákupčím obecně a 15 let i nákupčím jogurtů.

Mohu Vás ubezpečit, že jogurty mívají různou hmotnost, která je uvedena na obalu.

Teď máme v chladničce poslední selský Hollandia (200g) a vsadil bych se, že Florian, který žena ráno snědla, měl uvedenu hmotnost menší (snad 125g nebo 150g).

Tak to prostě chodí. Zboží se prodává v různých baleních.

0 0
možnosti
  • Počet článků 475
  • Celková karma 16,38
  • Průměrná čtenost 808x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik