Diskuse

Zločinec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty bláho! Ale vím, jak je to s vrácením papírů při silniční kontrole, když sedím v autě a čekám a čekám a čekám s oroseným čelem, zatímco příslušníci si projížděli v autě moji databázi, aby mi pak oznámili, že mám den propadlou technickou ;-D

Bohužel jsem to věděla, ale dala na takové ty chlapácké řeči v autoservisu, to dojezdíš do konce měsíce v pohodě. Nedojezdila, bylo to za litr ;-D

1 0
možnosti
Foto

J91a17n 10A63n95d54r85l29e

13. 10. 2016 21:35

Tak to jsi mela taky "stesti na lidi", Ivanko, protože spravny postup je nechat odstranit vozidlo bez STK z verejne komunikace odtahovkou na naklady provozovatele a ta pokuta, to uz samosebou :-)

takze gratuluju ;-D

0 0
možnosti

Kdysi jsem takhle při silniční kontrole narazil podobně. Akorát to nebylo tak veselé. Po kontrole dokladů jsem dostal klepeta a fičel. Do rána na CPZ, a jelikož byl pátek v noci dnem kdy mě sebrali (v Liberci) tak jsem k soudu v Praze doputoval až v pondělí ráno. Krásný zážitek z vazební věznice. K soudu do hlavního města se mnou jela eskorta jak s Kajínkem a dokonce jsem poznal co znamená mít medvěda. V pondělí kolem poledne jsem si u soudu převzal rozhodnutí. Bylo v něm napsáno, že jsem zproštěn všech obvinění v plném rozsahu. Policajti mě sundali klepeta, medvěda a jeli domů. Já zůstal bez peněz v Praze, protože nemají povinnost mě odvézt zpět. Fakt skvělé. Rozsudek jsem si nepřevzal kvůli tomu, že soud posílal na špatnou adresu, jedna chyba úřednice a měl jsem fajnovej víkend :D

1 0
možnosti
Foto

J21a30n 27A70n63d23r50l74e

13. 10. 2016 21:38

no, uz jsem se tak taky videl, ale nastesti ti moji byli uznali R^

hlavne ta modrooka ;-)

0 0
možnosti

Nerozumím tomu - to ten nadporučík z Domažlic, který se chtěl na něco zeptat - tak po něm vyhlásil celostátní pátrání a uvedl tam, že je to zločinec? Tam se přece vždy uvádí pro všechny policajty stručný popis případu a popis, jak může ten hledaný reagovat, zda je ozbrojený atd. Zdá se mně to přehnané, i když, kdoví......

4 0
možnosti
Foto

J52a35n 49A94n13d18r25l91e

12. 10. 2016 12:21

v clanku jsem to jen naznacil, pan nadporucik se me před vyhlasenim patrani marne snazil kontaktovat v miste trvalého bydliste a co do patrani presne uvedl nevim, ale podle toho, ze jsem nakonec zustal volny, tak asi nic tak hrozneho, ale protože jej mimochodem také zajimalo zda jsme si s mrtvym navzájem něco nedluzili, nemeli spory a podobne, tak si ale na druhou stranu nemohl byt asi uplne jisty, jestli budu jenom svedek...

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je mazec a hlavně nápor na nervy! Hlavně, že se to vysvětlilo, zdravímR^;-)

4 0
možnosti
Foto

J42a59n 49A12n93d93r52l26e

12. 10. 2016 12:22

také zdravim Jitko a diky :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem v Domažlicích občas i bez nebožtíka v kufru auta. HonzoR^

1 0
možnosti
Foto

J72a35n 93A50n84d18r19l75e

12. 10. 2016 12:22

tam musí byt krasne, vid? :-)

dik za navstevu

0 0
možnosti
  • Počet článků 475
  • Celková karma 16,38
  • Průměrná čtenost 808x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik