Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na maminku se neodvolavej vypadaš jak de .........

0 0
možnosti
Foto

H25a64n74a 74V41l16k32o12v39á

23. 4. 2016 23:15

Vaše verze je mi bližší. Stejně cibule, hovězí kližka, zahušťovat chlebem....Ale největší úspěch měl kdysi guláš pro asi 20 lidí, který jsem ve velkém hrnci pomalu dusila ( ochutnávala, dochucovala) asi 5 hodin. Stál na sporáku celou noc, každý si průběžně bral do talíře, přikusoval chleba a my někteří, co jsme přece jen potřebovali spát jsme ho posnídali ještě před ranní sprchou...

2 0
možnosti
Foto

ráno byl nejlepší, že:-)

2 0
možnosti
Foto

I73v17a89n 97M10a62r45e32k

23. 4. 2016 18:33

"Uzenou" papriku ? ! Děkuji, zkusil jsem to jednou a guláš chutnal jako bych jej "okořenil" dehtem. Takže putoval za stálého míchání do odpadu 8-o;-(Rv

0 0
možnosti
Foto

J41a73n 81A62n51d47r42l65e

23. 4. 2016 22:17

jak je libo... :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, seš můj člověk, dělám to stejně. Právě jsem to psala pod blog Ivky. Jedině sádlo, rychle opéct atd....;-)R^...a pivko k tomu!!

2 0
možnosti
Foto

No jo, však už tady blaženě tančí (a dožírá můj máslový gulášek;-D)

0 0
možnosti

No ta hořčice do guláše - nevím.

Guláš dělám z čehokoliv - i kuřecí křídla nebo žaludky - ale když to není z hovězí kližky nebo líček tak tomu neříkám guláš, ale jídlo gulášového typu

Jinak souhlas a karma.

2 1
možnosti
Foto

R^Tedy vy dva mi dáváte. Budu to na vás oba žalovat své váze:-);-D

4 0
možnosti
Foto

J52a67n 21A16n82d96r28l33e

23. 4. 2016 18:09

Zaluj! A třeba i k soudu. Po rozsudku si pak spolu sedneme a spolecne to zapijeme a zajime, jo? :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Nejni guláš jako guláš. Ale Guláš, to je guláš. Třeba i Řeznickej, či zabijačkovej. Obohacenej i o ,,droby", jatýrka, srdíčko, atd.R^ A atˇ v guláši, třeba i druhej denR^, ale i v ,,derštˇkový" musela lžíce pomalu stát;-)

4 0
možnosti

Taky jsem se naučil zahušťovat chlebem, super! Ale jako příloha nejlepší kolínka, pak rýže, knedlík, brambor....a pak dlouho nic.......a pak, když je nejhůř, tak i ten chleba:-):-)

1 0
možnosti
Foto

K77a55r23e32l 13M54á30d43l97e

23. 4. 2016 17:10

Asi jste měl štěstí na školní jídelnu. V té naší byla třikrát týdně rozvařená kolínka, jednou vysušený rýžový nákyp, pak na střídačku knedlík, brambor a rýže. I když jsem časem poznal, že se dají uvařit i jedlá kolínka, při vzpomínce na školní jídelnu je beru jen jako alternativu půl stupínku nad smrtí hladem.

1 0
možnosti

Asi bych dal nepatrně přednost vaší variantě, dokonce snad má být víc cibule, než masa. A drštkovou už vařím z hub, masáků, hlívy...a je špičková. Ovšem ta kdysi na vršovickém kopci U Hulatů;-)R^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS