Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mých 11 doznání aneb Dálkový výslech vedený A.A.P. dle návodu Š.B.

Já to věděl. Já to říkal. Jak si ale děvčata něco umanou, racionální důvody odporu rozumný chlap raději zapomene a v rámci ústupu do předem připravených pozic se důstojně podvolí.

     Došlo tedy i na mě a tak nakonec budu muset kolegyni Peldové rád na ty její otázky odpovědět. Ale v rámci pravidel nejprve jedenáct zajímavostí o mně. Žiji velmi zajímavý život, ovšem pro mne samotného. Nezaujatému pozorovateli se bude spíš jevit jako naprosto tuctově běžný. Abych se tedy senzacechtivému čtenáři blogů iDnes zavděčil, podívám se něj optikou úderných titulků bulvárních plátků.

11 zajímavostí o mně:

1) narodil jsem se 21. srpna

2) mám 2 dcery a 4 syny

3) navštívil jsem dosud 20 zemí světa

4) vlastnil jsem již 21 aut celkem 13 značek

5) v říjnu 1989 jsem se osobně setkal s Gustávem Husákem, v únoru 1990 jsem se osobně setkal s Václavem Havlem

6) dostal jsem vlastnoručně napsané poděkování od vnuka Winstona Churchilla za to, jak jsem za něj nasazoval krk

7) vyšel se mnou celostránkový rozhovor v časopise, můj příběh použil ve své knize i jeden český spisovatel

8) účinkoval jsem v televizní debatě

9) fotbalistovi G. Bittengelovi jsem dal "housle" a se skladatelem M. Kumžákem jsem hrál čtyřruč na klavír

10) držel jsem v náručí ministryni finské vlády

11) tykám si s televizní hvězdou

      Celebrita hadr, co? Ale vážně, jakkoli je vše pravda, pro můj život jsou důležité a opravdu zajímavé  pouze první dva body. A pokud bych chtěl anebo musel u  ostatních "zajímavostí"  doplnit pár vysvětlujících vět, hned by bylo vidět, o jak nepatrné epizody šlo.

 

Nyní k vlastnímu výslechu.

11 otázek od Andrey Anny Peldové:

1. Co je nejzajímavější na pohádce o Červené Karkulce?

         Stejně jako u jiných "základních pohádek" - jak je zde dobro a zejména zlo zkoncentrované do postav. A u Karkulky též to, že tento v podstatě brutální horor nakonec až na jednu všechny postavy přežijí...

 

2. Kdybys psal(a) knihu o svém životě, jak by se jmenovala? 

          "Můj život".

3. Jaké povolání jsi chtěl(a) dělat, když jsi byl(a) dítě? 

          Zedník nebo kuchař.

4. Co je pro tebe nejkrásnější a nejhorší zvuk na světě? 

         Nejkrásnější bych nenazval hrubě zvukem, ale spíš hlasovým projevem. Ten, který slyším od ženy ve chvíli, když je se mnou úplně nejvíc šťastná. A já s ní.

          Nejhorší je zvuk bortícího se plechu.

5. Kdy naposledy se ti chtělo křičet? 

          Jsem povaha prchlivá a vzteklá a řvu v podstatě pořád. Naposled dnes odpoledne.

 

6. Máš nějakou vlastnost, kterou doufáš, že v budoucnosti nikdy neztratíš? 

          Spíš doufám, že ji mám a neztratím: pokoru.

 

7. Jaké bylo tvé nejšílenější „Novoroční předsevzetí?“ 

          Nedávám si předsevzetí, ale představu o tom, co bych chtěl ještě v životě stihnout, vcelku mám. Ovšem nic šíleného.

 

8. Kdybys mohl(a) cestovat zpátky časem, jaký rok bys navštívil(a) a proč? 

          1997, tehdy jsem nestihl se omluvit a už to na tomhle světě nestihnu.

 

9. Co je myšleno tím, když mezi dvěma lidmi funguje chemie? 

           Že je velká naděje na vznik pevné vazby, přece...

10. Jak se zbavuješ otravných hovorů od telemarketingu? 

          Začnu mluvit česky.

 

12. Kdybys mohl(a) strávit jednu hodinu děláním čehokoli, co by to bylo? 

          Teď momentálně bych chtěl být doma. Obecně žádnou takovou nenaplněnou touhu nemám.

 

11. Podívej se pozorně na obrázek. Nespěchej... :-) Vidíš někde skvrnu? A jestli ano, tak kde? 

          Skvrny neřeším, umím počítat do jedenácti :-) .

A nakonec to, co mi dalo zabrat nejvíc.

11 otázek pro kolegyni či kolegu, které osloví a převezmou tu bláznivou štafetu:

1. Který zážitek si v životě pamatujete jako první ?

2. Kdo a jak Vám naposled nezištně pomohl ?

3. Komu a jak jste naposledy pomohl(a) Vy ?

4. Umíte si v práci úspěšně říci o zvýšení platu ?

5. Jaké je Vaše nejoblíbenější přísloví ?

6. Chtěl(a) jste někdy mít jiné křestní jméno ? Jaké ?

7. Čím se řídíte při nákupu potravin ?

8. Používáte či nepoužíváte výraz "Česko" ? A proč ?

9. Jaký je podle Vás úplně nejdůležitější rozdíl mezi mužem a ženou ?

10. Dokdy jste věřil(a) na Ježíška ? Tedy že nosí dárky...

11. Co si přejete do Nového roku ?

 

          Jsem v koncích, dál už je to na Vás...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Andrle | pátek 7.12.2012 21:00 | karma článku: 12,02 | přečteno: 949x
  • Další články autora

Jan Andrle

Skloréza

Ono zapomínat je lidské, přirozené. A i užitečné, většinou zapomínáme spíše to špatné a vzpomínky na dobré zůstávají. A tak to může napomoci i odpuštění. A to už je nejen lidské, ale i božské...

14.5.2024 v 17:38 | Karma: 11,21 | Přečteno: 212x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Pionýři

....pionýři, malované děti... zítra je 5. května a to býval náš den, většinou u pomníčků, holky i kluci tam stáli, šátky rudé na krku...

4.5.2024 v 23:57 | Karma: 24,57 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Ajznbón (XIII - Čarodějnice)

Byl to poslední den dubna, tedy čekal jsem leccos bizarního, ale že to bude takhle čarodějnické....ale co :-)

1.5.2024 v 4:54 | Karma: 14,29 | Přečteno: 272x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 12,89 | Přečteno: 350x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 513x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Prezident Pavel jmenuje Ženíška ministrem. Je to osmá změna ve vládě

16. května 2024  6:05

Prezident Petr Pavel před polednem jmenuje Marka Ženíška z TOP 09 novým ministrem pro vědu, výzkum...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

  • Počet článků 479
  • Celková karma 15,89
  • Průměrná čtenost 802x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik