Jan Andrle

jeden takovej... :-)
  • Počet článků 475
  • Celková karma 16,37
  • Průměrná čtenost 808x

Seznam rubrik

Jan Andrle

Přízemí

Bydlení je věc. Bydlel jsem v tak vysokém patře, že tam tchýně z vesnice nebyla schopná usnout, bydlel jsem na samotě kousek od potoka, že jsem nemohl kvůli žabičkám usnout já, bydlel jsem na ubytovně, kde nemohl spát nikdo..

22.4.2023 v 19:10 | Karma: 17,56 | Přečteno: 461x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Pohádka o drakovi a všech těch okolo

Tuhle pohádku mi kdysi povídal můj děda a i já jsem jí vždycky později rád říkal před spaním svým dětem. Na papír jsem jí začal dávat v těžkých chvílích. To už je skoro 11 let. Doufám, že mě čeká ještě mnoho večerů s pohádkami pro mé děti a vnuky, ale možná právě proto jí chci vyprávět i tady. Mírně upravenou, poněkud rozšířenou. Takže.... začínáme...:

2.8.2012 v 4:56 | Karma: 10,46 | Přečteno: 1138x | Diskuse| Ostatní