Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ach ty hadry

Oba moji rodiče byli v podstatě normální, taky sourozenec je celkem v cajku, jenom  já jsem asi divnej... tedy co se oblečení týče..

Tedy, divnej, nikdo z vás to nepozná, pokud mne nepotkáte víc jak třikrát do měsíce. A taky pokud jste muž, kterýmu je to šumák, stejně jako mně.

Já to též posledních 57 let nevnímal jako problém, až mi z toho vyvedla nevěsta.

"Ale na svatbu si vezmeš něco jiného, viď?"

No jasně, vždy jsem se ženil v obleku a né v triku a džínách jako ve všechny ostatní dny. Samozřejmě kromě první svatby, to bylo na nátlak tchána v uniformě... Ale strach nevěsty chápu, nezná mě jinak, než v ležérním outfitu, podle rozvrhu tělo/pračka.

Onehdá se mě maminka zeptala, kdeže prý mám ty džíny, které mi před dvěma lety koupila, abych pořád nenosil jen ty, co mám právě na sobě. Zastyděl jsem se, jsou pořád řádně ve skříni, jsem blekotal, a vůbec netušil, že tam něco tak moderního mám. Vždyť ty současné jsou pořád tak krásné.

Moje nastávající to (zatím) bohorovně přechází s úsměvem, že prý je to u chlapů běžné...Ale já vám nevím, třeba jí bude jednou vadit, že košili, kterou si obléknu v náš velký den, budu do práce i jinam nosit ještě v den odchodu do nádražáckého důchodu...

Včera mi to došlo totiž naplno, že se můj život mění.

"Které tvoje oblečení mám uložit na zimu?"

Tak to jsem nepochopil ani po dvojím vysvětlování. Ona si fakt přeskládává hadry dvakrát ročně , na zimu a na léto, podle ročního období...

Jeden se pořád učí... 

P.S.: a abyste věděli, že nekecám, tak ještě předtím, než spatří světlo světa fotky z předmětné svatby, dávám v plen důkazy, že jsem se vždy ženil řádně oděn...   :-D

 

1988                      a                                    2003

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Jan Andrle | neděle 15.10.2023 21:32 | karma článku: 16,75 | přečteno: 812x
  • Další články autora

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 12,57 | Přečteno: 339x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,06 | Přečteno: 490x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,15 | Přečteno: 763x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 541x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik