Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přízemí

Bydlení je věc. Bydlel jsem v tak vysokém patře, že tam tchýně z vesnice nebyla schopná usnout, bydlel jsem na samotě kousek od potoka, že jsem nemohl kvůli žabičkám usnout já, bydlel jsem na ubytovně, kde nemohl spát nikdo.. 

Ale pak se usadíte a myslíte si, že tenhle byt je ten váš, kde budete - nejen - dobře spát. Ovšem, měl jsem být ostražitý už po první výstražné světlici.

A to bylo oznámení na nástěnce, že majitelé bytů v přízemí si nemohou stěžovat na noční svicení aut do oken, neb ta auta níže/výše svítit nemohou.

Dobrá, světla beru, máme snad nějakou toleranci vůči lidem před našimi okny. Ale dnešní zážitek, no řekněte...

Větral jsem, to se sluší i v přízemí, koneckonců když je venku už tak pěkně. Popíjím pivo, čumím na televizi a probírám poštu za poslední turnus. To celé jen v trenkách, jak by řekla jedna z mých dcer, oblečen jen v břichu.

"Dobrý den, mám žízeň, prosím, můžu dostat vodu?" ozval se hlas za oknem.

Nevěnoval jsem tomu pozornost, Fakt mi nenapadlo,  že by to mělo patřit mně. Došlo mi to, až když to ten mládenec  opakoval tak 4x. Ale ani potom jsem mu moc nevěřil. To je nějaká skrytá kamera, nebo co?

Ne, nebyla, normálně se zeptal. Požádal o pomoc, viděl otevřené okno. Napít samořejmě dostal, dokonce s citrónovou příchutí.

Jen si tak říkám, proč nám hned na první dobrou nedocvakne, že někdo potřebuje pomoc...stydím se za to, trochu.....

P.S.: mmch, dneska zrovna je akce potravinové banky a můžu vám říci, je velmi osvěžující dát děcku do ruky kus jídla, aby je odnesl do košíku pro potřebné....

 

Autor: Jan Andrle | sobota 22.4.2023 19:10 | karma článku: 17,56 | přečteno: 463x
  • Další články autora

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 12,57 | Přečteno: 339x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,06 | Přečteno: 490x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,15 | Přečteno: 763x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 541x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik