Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Odběr jako doma

Moje milá Dr. Simča mne na odběry posílá pravidelně. Už tam všechny též milé sestřičky znám jak svoje boty a ony jsou po mé krvi profesionálně příjemně lačné. A otázky před, při i po znám nazpaměť, taktéž mám naučené odpovědi.

Ani na recepci nemocnice už mne jako štamgasta nelustrují, či že by se dámy obtěžovaly vysvětlováním cesty k jehlám, to jim taky nepřijde jako efektivní. Jen Jéé, dobrý den, zase k upírům, jo?... a hotovo, dvacet. Jsem tam skoro jako doma, řeklo by se, ale dneska tenhle příměr dostal nečekaný rozměr.

Jehly dnes ráno třímala v rukou nová síla, samozřejmě stejně milá a krásná jako všechny na oddělení, ale tím pádem struktura otázek doznala změn.

Před odběrem ještě standard, což jsem byl rád, neboť jsem mohl znovu použít svoji otřepanou repliku, kterou ještě ona nemohla znát.

"Nedělá se vám při odběru špatně?"

"Ne, při odběru ne, to vždycky až když přijdou výsledky.", vyrazil jsem do vtipné ofenzívy, ale moc smíchu jsem se nedočkal.

"A vy těm číslům rozumíte, vy jste nějak vzdělán v oboru?"

"Ne, to ne, ale moje paní doktorka je umí vždycky tak sugestivně interpretovat, víte?"

"Aha, tak si zacvičte."

První zkumavka se rudě naplnila a sestřička přiložila další v řadě. Podívala se přes sklíčko zkoumavě.

"Vy berete léky na ředění krve, že?", nečekala na odpověď, taky to má v papírech, že jo, "a pil jste ráno něco?"

Takhle se mi tam nikdy neptali, důvěřovali mi, že umím číst přiložené letáky od praktičky Simči a teď tohle! Jak to mohla pouhým okem z té zkumavky poznat?! Zazmatkoval jsem. Pochopitelně, protože ráno před odběrem jsem opravdu mimořádně zhřešil.

"Pil, néé, to nepil, to musí být nějaký zbytkáč ze včerejška nebo co..."

"Vy jste se včera opil?!"

"Ježiš, ne, neopil, ale pivo po večeři jsem měl, a ráno dva oříšky, omylem,...", přiznal jsem úplně všechno najednou. Stejně jsem v tom nevinně, to je taky nápad od ženy nechat nedojedenou misku buráků na stole...

"To nevadí, já jen že pít před odběrem můžete. Vodu, teda, nesladkou. I ta krev vodu potřebuje. A někteří pacienti nepijí ráno nic, i když přijdou jako vy až před jedenáctou, a to je špatně.", konečně se usmála. Dokonce mi potom povyprávěla, že na podobnou otázku se jí jedna pacientka přiznala, že si na kuráž prý dala jednu vodečku, ale jen malou, že se jehel hrozně bojí.

A já se zase přiznal, že jednak ty piva byly večer dvě a hlavně, že mne rozhodila podobnost její nečekané otázky s tou, kterou slyšívám pokaždé, když přijdu z práce o hodinu později. A že jsem se  najednou cítil jako doma.

 

Autor: Jan Andrle | pátek 21.5.2021 13:46 | karma článku: 12,91 | přečteno: 282x
  • Další články autora

Jan Andrle

Ajznbón (XIII - Čarodějnice)

Byl to poslední den dubna, tedy čekal jsem leccos bizarního, ale že to bude takhle čarodějnické....ale co :-)

1.5.2024 v 4:54 | Karma: 14,23 | Přečteno: 252x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 12,88 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,07 | Přečteno: 496x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,15 | Přečteno: 768x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Zdanění bezdětných, výpovědi bez důvodu. Fiala chce širokou shodu a klid

4. května 2024  7:55

Z programových návrhů, se kterými přicházejí strany vládní koalice rok před volbami, mají podle...

Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu

4. května 2024  7:16

Rusko přechodně zakázalo vývoz cukru ze země. S odkazem na vládní nařízení o tom píší ruské tiskové...

Španělské ministerstvo se rozhodlo zrušit cenu býčích zápasů. Vyvolalo kritiku

4. května 2024  7:05

Španělské ministerstvo kultury se rozhodlo zrušit národní cenu býčích zápasů. Informoval o tom...

Do konce roku by se mohlo konat další jednání české a ukrajinské vlády, řekl Fiala

4. května 2024  6:48

Do konce letošního roku by se podle premiéra Petra Fialy mohlo konat další společné jednání české a...

  • Počet článků 477
  • Celková karma 15,60
  • Průměrná čtenost 805x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik