Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

U móře

V dnešní multikulti Evropě aby si vážně dával člověk pozor na jazyk, protože co by mu neprošlo doma, možná bude i odsouzeno na jih od české kotliny. A co se přímořské módy týče, tam si též dejte bacha.

To potom pomůže od trapasů, nejen u moře. Odjel jsem za slanou vodou. Teplou. Přiznávám, že ne úplně dobrovolně, ale nakonec jsem si řekl, proč ne, po půlstoletí života by možná měl člověk-já zkusit i doposud odmítané. Odjel jsem bez kabelu. Odjel jsem s jedněmi plavkami.

Takže můžu fotit, ale nemůžu bez cizí pomoci odesílat pravidelná hlášení domů. Ovšem, nejsem tu sám, a tak jsem pomoc bližních očekával. Omladina sice nemá foťáky (s kabelem či bez), ale zato oplývá chytrými founy, které je jistě dokáží nahradit.

Bluetooth, to je to zaklínadlo, na které spoléhám. A taky na neteř, krásnou slečnu lepých tvarů i nevinných 14-ti let. Takto holčičku, kterou jsem ještě nedávno držíval v náručí. A ona mi teď bude mentorovat ohledně nejpozdější elektroniky....

"Verunko, prosímtě, foť i za mě, jo, nemám s sebou kabel.", ještě prošlo bez komentáře, což jsem považoval za souhlas. A když viděl, že fotí, osmělil jsem se brzy víc.

"Veru, hele, fotky snad už nějaký pěkný máš, pojď se spárovat."

"Strejdo, teď nee, píšu si s Tondou, počkej do odpo, jo?", byl jsem odbyt ráno.

To by tak nevadilo, to bylo v útrobách penzionu, ale odpo...

"Verunko, pojď se konečně spárovat, vždyť víš, že už to potřebuju", naléhal jsem na ní na veřejné pláži. Ale já jsem fakt slíbil hlásit domů pravidelně...

"To to fakt nepočká do večera, strejdo?! Ty jsi hroznej." zvýšila na mě dokonce hlas.

A tohle určitě v tom plážovém mraveništi slyšel a hlavně česky rozuměl kdekdo, což mi potvrdil letmý pohled okolo. Nejméně tři lehátka se na nás otočila pohledy, z toho jedno i tělem. Zažehlil jsem to doufám nevinným pohlazením děvčátka po vlasech a tím, že jsem hodně nahlas připustil: "Ne , nepospíchám, třeba až zejtra, jo?"

Anebo ty plavky. Mám značkové, adidas, ale jak to tak vypadá, ta paní co mi je doporučila a prodala, neměla úplně odhad chlapských velikostí. Jsou mi malé. Což jsem zjistil až ve slané vodě, ale co tam, tam by to ještě šlo, ale nejvíc se to projevilo u stánku se zmrzlinou.

Zaplatil jsem spousty euro za málo zmrzlé smetany, ale kdo by to taky nezaplatil, když ta dívčina za pultem se na mě celou dobu tak hezky usmívala a klopila cudně zrak. Fakt jí to slušelo. 

"Tati, máš asi vadné plavky." takhle korektně mne upozornil až po zaplacení starší dvojče. Jistě , mohlo se mi stát cokoli, třeba mě napadla bílá skvrna na zadku od mořské soli, či naprasklý šev na boku, ale skutečnost byla horší. "A máš to už od penzionu."

Víte co? Učte děti říkat pravdu. A ať jí říkají rychle, hodně rychle!

Třeba takhle: "Tati, kouká ti levá koule!"

Ale je tady hezky....

 

 

 

 

Autor: Jan Andrle | pondělí 24.6.2019 20:11 | karma článku: 18,30 | přečteno: 666x
  • Další články autora

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 9,03 | Přečteno: 172x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 498x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,05 | Přečteno: 480x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,14 | Přečteno: 756x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 537x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrchní soud rozhodne o odvolání muže, který dostal devět let za týrání družky

25. dubna 2024  8:49

Olomoucký vrchní soud dnes rozhodne o odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,12
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik