Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Noc s Hajajou

Už jsem nebyl nejmladší, ale tělo ještě sloužilo, tak jsem si chtěl užívat života. Čerstvě osamocen, eufemisticky řečeno svobodný (ale se závazky). No, co by kdo mohl namítat! 

Možná sám život měl nějaké námitky, kdo to ví... Každopádně se vyskytlo období. kdy se počet dnů, během nichž jsem si nic podstatného pro tělo neužil, rovnal nachlup přesně dnům odžitým. A to období se stalo až nesnesitelně dlouhé.

"Ježišmarjá, promiňte", omlouvám se paní, které jsem skoro vyrazil mobil z ruky, jak jsem sms-koval na tom svém, "Majko! No teda!", a poznal jsem v ní svoji dávnou platonickou lásku ze střední.

Zkrátím to. Dlouho jsme si povídali, do vinárny zašli, okolo řeky se prošli, pak ještě na večeři, skoro to vypadalo, jako bychom doháněli, co jsme spolu nestihli prožít kdysi. Taky byla čerstvě sama a tak i když několikrát za večer zdůraznila, že je fakt skvělé, potkat starého kamaráda, moje alkoholem a chtíčem poháněná mužská ješitnost si k tomu hned dosazovala do závorky bonusy.

Tlačil jsem na pilu a nakonec souhlasila, že to ještě všechno, zejména její stesk po ex, doprobereme u ní doma. S lahvinkou červeného v ruce jsem se těšil jak malej kluk. Teda v podstatě jak pořádně velkej kluk. Měla malý byt, tak malý, že pokud mne nechtěla uložit do vany, teda vlastně sprchového koutu, jinde než u ní to nešlo. 

Natěšený jsem ulehl vedle voňavého pokladu a  nic si nevšímal, že ona se zdaleka tolik netěší.

"Chce se mi spát, Honzí, dneska toho bylo na mě fakt dost." odmítla moji ruku na svém boku.

"Mně ještě ne...", nevzdával jsem to.

"Je pozdě... Honzo!!!", a tentokrát ruku odmítla až k lokti.

"Au!"

"Promiň", omluvila se za násilí, ale jakmile jsem toho obratem zase zneužil, posadila se: "Tak víš co, ty kamaráde jeden falešnej? Něco si pustíme...", rozsvítila, čímž se její atraktivita znásobila a začala se přehrabovat v cédéčkách v krabici u postele. Jedno našla a vložila do přístroje na nočním stolku. "To mi na usnutí fungovalo vždycky, od malinka."

...tá ta da da dá da da da da dá dá dáááá... dobrý večer děti....

Brodský! Ano, tohle na usnutí fungovalo dobře vždycky i u mě. Rodiče mi tyhle pohádky na kazetách kupovali, ba i sami pirátsky z rádia nahrávali. Jo, jsme stejná generace, Maji, vzdávám to a usínám. Ne hned, musel jsem tu její fintu ještě trochu zpracovat a když trošku zabrala, alespoň jsem jí malinko pohladil záda odzdola až nahoru ke krku. Kamarádsky, samozřejmě. Vrněla přitom v polospánku hezky žensky, jakoby ani kamarád nebyla.

"Jak ses vyspal?", ptá se mě bez náznaku ironie ráno a já musím přiznat, že se mi s ní po těch měsících samoty spalo v jedné posteli moc hezky.

"A nezlob se, já na nic jiného ještě fakt nemám, my holky to dáváme asi jinak..."

Zlobení už mě od večera přešlo a nakonec jsem uznal, že takovéhle probuzení bylo možná lepší. Když nic jiného, ukázalo se, že kamarádství mezi mužem a ženou možné JE! Čemuž jsem do té doby nevěřil.

Ale stejně, nechat to jen na nás mužských, kde by byl takovým ryzím kamarádstvím konec...?

 

 

 

 

 

 

Autor: Jan Andrle | sobota 25.5.2019 23:02 | karma článku: 13,35 | přečteno: 385x
  • Další články autora

Jan Andrle

O biči, koloběžce a řízku

Zní vám to nekompatibilně? Tak to jste ještě nepotkali člověka, kterému to nejen nepřijde divné, ale hlavně o tom ani nepřemýšlí...

24.4.2024 v 20:14 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Útok pizzou

jsme báječná bezpečná země, o tom není pochyb, ale stejně, jednotlivé útoky zde jsou, i bizarní, tak jak se stalo večer nám...

12.4.2024 v 22:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 498x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Chlapovo štěstí

Jo, to byl ten starej svět. Dobrej. Chlap přijel z práce domů a tam bylo navaříno, naklizeno a načekáno, že až se nají....

7.4.2024 v 22:14 | Karma: 15,05 | Přečteno: 480x | Diskuse| Miniblogy

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma: 22,14 | Přečteno: 756x | Diskuse| Ostatní

Jan Andrle

Turnus

Ono to není snadné, pracovat v turnusu. Ještě u jednoho by to se celkem sneslo, ale u dvou...to už je dost

6.2.2024 v 21:43 | Karma: 18,99 | Přečteno: 537x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 476
  • Celková karma 15,12
  • Průměrná čtenost 807x
jeden takovej... :-)

Seznam rubrik